Laktaw ngadto sa sulod
Ang pagsakit sa HGH sa tiyan sa panit pagkahuman sa Human Growth Hormone injection - Solution

Ang pagsakit sa HGH sa tiyan sa panit pagkahuman sa Human Growth Hormone injection - Solution

Mga hinungdan sa pagbuto human ma-injection ang HGH?

Duha ka punoan nga hinungdan sa pagbuto human ma-injection ang HGH:

A) kini usa ka sayup nga lawom nga pagsulud sa usa ka dagum sa ilawom sa panit.

Solusyon - sulayi ang pag-inject sa dagom sa ibabaw nga mga sapaw sa panit, dili lawom

Ang pagsuka sa HGH sa tiyan sa panit pagkahuman sa Human Growth Hormone injection

B) ang mga capillary nahimutang duol kanimo, ang mga capillary sa lainlaing mga tawo nahimutang sa lainlaing giladmon sa panit, duol o lawom

ang mga sulok gipadayon, ang mga capillary nadaot ug ang microbleeding mahitabo sa ilawom sa panit ug ingon usa ka sangputanan sa hematoma

solusyon, sulayi ang pag-inject sa lain nga lugar sa panit, sama sa abaga, tiyan, ug uban pa.

Previous artikulo Asa man ako makapalit mga dagum alang sa HGH injections? Unsang kadaku sa mga dagum nga kinahanglan sa HGH alang sa mga injections?
sunod nga artikulo Panahon alang sa indeyksiyon HGH, mga rekomendasyon nga dosis sa Genotropin IU

Leave sa usa ka comment

Ang mga komento kinahanglan aprobahan sa dili pa magpakita

* Gikinahanglan nga mga natad

{ "@context": "http://schema.org", "@type": "BlogPosting", "mainEntityOfPage": { "@type": "WebPage", "@id": "https://hghsingapore.com/blogs/instructions-for-use-of-hgh/hgh-bruise-on-skin-stomach-after-human-growth-hormone-injections-solution" }, "headline": "HGH bruise on skin stomach after Human Growth Hormone injections - Solution", "image": { "@type": "ImageObject", "url": "https:\/\/cdn.shopify.com\/s\/files\/1\/0066\/8129\/6967\/articles\/shutterstock_1373777909_800x800.jpg?v=1569414983", "height": 800, "width": 800 }, "datePublished": "2019-09-25T19:33:00+0700", "author": { "@type": "Person", "name": "HGH Bangkok" }, "publisher": { "@type": "Organization", "name": "HGH Singapore" }, "description": " Causes of bruising after injection of HGH? Two main causes of bruising after injection of HGH: A) this is a wrong too deep insertion of a needle under the skin. Solution - try injecting the needle into the upper layers of the skin, not deep B) the capillaries are located close to you, the capillaries of different people are located at different depths of the skin, close or deep the corners are maintained, capillaries are damaged and microbleeding occurs under the skin and as a...\n" }